Bekerja di Rumah sambil Menjaga Anak

Saya Emme Marina Mohamad gembira "BEKERJA BERTENANG DI RUMAH" selaku Pengurus Online / Rakan Niaga Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR).
.
.
.
Mari lihat 3 tugas yang saya buat setiap hari:
① Memperkenalkan ABDR kepada lebih ramai "SURI" dan "PENIAGA"
② Membuka peluang kepada "SURI DAN PENIAGA" belajar berbisnes online menggunakan medium percuma blog dan facebook.
③ Berkongsi dengan "USAHAWAN ONLINE" yang mahu networking dalam berbisnes.
.
.
Kutip 3 ganjaran "BEKERJA BERTENANG DI RUMAH" setiap hari:
① Pendapatan dari RM5 menjangkau RMXXXX. Juga bonus EMAS..bling bling bling.
② Bersiaran berbisnes DI MANA SAJA, tiada urusan pos.
③ Bertenang-tenang di rumah MENGATUR KEHIDUPAN, menguruskan buah hati tersayang dan persiapan menghadapNya.
.
Menuju "3000 PENYERTAAN", kami berkongsi hanya 3 benda setiap hari:
① EBOOK
② KELAS ONLINE & OFFLINE
③ TAPAK IKLAN
.
Bagaimana "KALIAN" mahu sertai?
"HIDUP BEBAS" tanpa 3 benda ini:
① Tanpa yuran ahli, isi borang, kad ahli.
② Tanpa maintain mata setiap bulan.
③ Tanpa terikat sistem networking MLM upline downline.
SYARAT WAJIB, hanyalah mesti sertai mana-mana kelas asas blog penulisan / asas blog bisnes.

Moto serampang 3 mata:
1 SURI 1 USAHAWAN 1 BLOG di http://emmemarinamohamad.blogspot.com

Blog ini merupakan blog bisnes saya berfokuskan kesihatan bersama produk stevia, pengurus online Akademi Bekerja di Rumah serta blog review mengenai kecantikan dan kehidupan surirumah.

Manakala blog kedua saya fokus pada bisnes produk syarikat dms360 serta penjagaan kecantikan sepenuhnya. Alhamdulillah, kedua blog ini merupakan sumber pendapatan suri seperti saya, duduk di rumah menjaga anak dan menguruskan rumah sambil berniaga. Inshaa Allah, inilah sumber pendapatan kami untuk jangka masa panjang melalui kedai online blog.

Mahu bertanya lebih lanjut?

Jom hubungi saya di talian 0189100852


Catat Ulasan

0 Ulasan