Bengkel Kelas Blogshop Offline September 2016

Seronok berguru dengan Cikgu Anys. Penerangan yang sangat bagus di samping memberikan alat bantu mengajar yang padat serta mudah dipraktikkan. Pendek kata, pada yang tidak tahu apa itu blog, selepas habis kelas terus pandai bina sebuah blog perniagaan yang baik. Jadi sangat berbaloi saya hadir ke kelas beliau. Saya siap bawa adik-adik dari kampung untuk bantu saya jagakan anak-anak qaseh saya seramai 4 orang semasa ibu mereka belajar blog. Alhamdulillah Allah permudahkan cara saya untuk menambah satu lagi cara pemasaran terbaik. In shaa Allah takkan saya sia-siakan peluang depan mata ini. (Mardiana, pelajar kelas blog di Sg Buloh)

Memang luar jangkaan. Kalau dulu penah jugak tengok kawan - kawan ajar minta copy link dari blog lain dan tiru step sahaja tapi di kelas blog ni memang lain. cikgu anys memang ajar kami satu persatu dengan jelas dan melayan kami yang buta IT ni. Cikgu pergi satu meja ke satu meja dan akhirnya tercipta satu Blog yang saya sendiri tak sangka, saya dah ada blog. Alhamdulillah (Sy. Noorhidayah, pelajar kelas blog di Sg Buloh)

proses pembelajaran tidak trehenti di situ sahaja, kami tetap berkawan atas talian dan masih meneruskan ukhwah kami dalam "Group Whatsapp" Kelas Blog. Istimewanya kami juga menerima 6 ebook dan diajar secara "online" dan "ofline". Semasa menulis ini saya mendapat satu kepuasan kerana seakan tidak percaya angan-angan kosong saya akhirnya menjadi kenyataan. (Pn Noraini Rahman)


BENGKEL KELAS BLOGSHOP OFFLINE (MEMBINA KEDAI ONLINE BLOG)

Melaka 24 September 2016. (15 pelajar) 
Yuran RM270, termasuk sarapan dan makan tengah hari. Bonus 6 ebook.
Siap sebuah blog bisnes.
Selesai kelas offline dapat masuk group kelas rasmi secara online.

Ada yang berminat untuk join boleh whatsapp 0189100852.

Catat Ulasan

0 Ulasan